KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
25 Lipiec 2014, 22:34 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: dziwna usterka 1.8is  (Przeczytany 2106 razy)
rapanu
Gość
« : 25 Listopad 2007, 12:40 »

witam was wszystkich od pewnego czasu meczy moje autko dziwna usterka mianowicie w czasie wiekszej wilgotnosci powietrza np,deszcze czy odwilrz dlawi mi sie silnik parska pluje cos mniejwiecej jakby byla woda w paliwie i jest tak az do mometu jak uda mi sie pszegazowac silnik czyli tak jakby silnik przepalil jakis syf.co ciekawsze od paru dni jerzdze na nowym silniku bo zmienilem z 1.8 na 1.8is i tu niespodzianka zimny silniczek pali elegancko i pracuje rowniutko jednak jak odpalam zagrzany silni powraca moj problem autko najpierw poszarpie popluje tak jakby sie zalewalo albo jakby niedochodzilo paliwo poczym jak uda mi sie przegazowac wszystko wraca do normy i jest oki?prosze pomozcie mi bo mnie to wykonczy,czy moze to byc np,umierajaca pompa paliwowa albo z sada lambda cos nietak?bo wsumie to tylko te dwie czesci zostaly po starym silniku:(
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad 2007, 16:23 wysłane przez MICHAŁ A. » Zapisane
max mt

Offline Offline

Wiadomości: 1.014


BMW E38 735iA M62 i E34 525TDS M51


« Odpowiedz #1 : 25 Listopad 2007, 12:51 »

Może na wstępie wymień filtr paliwa, może jest zapchany i pompa ma za małe ciśnienie.
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad 2007, 16:23 wysłane przez MICHAŁ A. » Zapisane

BMW - Radość z jazdy w każdym dniu! Dźwięk silnika V8 to muzyka dla uszu !!! Chichot
rapanu
Gość
« Odpowiedz #2 : 25 Listopad 2007, 13:13 »

filtr paliwa wymienilem juz w starym silniku i nic to niedalo.a czy jakby pompa miala za male cisnienie to czy w czasie jazdy tez by sie przypadkiem auto niemulilo?bo ja mam ten problem tylko przy rozruchu zimnego silnika tak to wydaje mi sie ze jest oki
Zapisane
maniek87

Offline Offline

Wiadomości: 151


Jest 1.6 e36, a w planach e34...


« Odpowiedz #3 : 25 Listopad 2007, 14:48 »

Ja mam taki sam problem... 1.6 m43.
jak odpale zimny wszystko jest pięknie rozgrzeje się jest ok.  Zgasze. za np 30 min odpalam ponownie chodzi chwilke dobrze potem obroty spadają do 700/600, gdy rusze jest bardzo zamulony. Po przegazowaniu klikakrotnym dopiero działa poprawnie. Filtr paliwa wymienilem niedawno pompe paliwa również... 
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad 2007, 16:24 wysłane przez MICHAŁ A. » Zapisane

"Ziom Miejmy Pewność, Że Kiedyś Nas Odwiedzi Władek Jagiełło I będzie Tego Pełno"

"Witaj w krainie gestów, tu rządzi Kozakiewicz...."
Shogo

Offline Offline

Wiadomości: 399


e30 318is


« Odpowiedz #4 : 25 Listopad 2007, 18:00 »

Oj panowie widzę że to jakaś plaga...... Ja mam e30 z silnikiem m42 czyli IS-a i mam to samo walczę z tym już prawie 1,5roku. Jak odpalam zimny jest wszystko pięknie wystarczy że sie zagrzeje zgaszę odpalę po kilku minutach i też go przydusza muszę go przegazować z 2 razy i jest normalnie. Nie wiem jak u was ale to co ja sprawdzałem mogę napisać i że nie pomogło. Wymienione zostały wtryski na inne to samo przepływka to samo krokowy to samo, czujnik temp silnika to samo(zamieniłem go na używke wiec pewności nie mam ale nic sie nie zmieniło) nie sprawdzałem ciśnienia paliwa ale auto idzie normalnie wiec raczej nie w tym problem. Sonda też była sprawdzana!!!! Więc jedyne co moge zrobić to czekać na to co wy zdziałacie i podpowiedzieć co ja już z tym robiłem.
Zapisane
AdamJ330

Offline Offline

Wiadomości: 10.011



« Odpowiedz #5 : 25 Listopad 2007, 18:23 »

hehe, to cos jak ja z moim odpalaniem.. 3 lata bezowocnej walki!!!!
upierdliwe klamoty
Zapisane

było: e21 316, e30 320, e30 328, e30 318IS, e30 M3, e36 M3, e36 compact 328i, e46 320D, 318ISTG, e30 340i, e30 325e, e36 328ti, 544iT...
jest: e36 328iA steptronic

SWAP - Moja pasja Uśmiech
Woytas
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 8.362


E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)


« Odpowiedz #6 : 25 Listopad 2007, 21:04 »

Czy ktokolwiek z was pomyślał że macie czujnik położenia wałka rozrządu? Może ktoś ma dostęp do innego sprawnego na 100% czujnika i sprawdzić odpalanie.
Zapisane

Shogo

Offline Offline

Wiadomości: 399


e30 318is


« Odpowiedz #7 : 25 Listopad 2007, 23:02 »

W takim razie potrzebuje pomocy jeżeli to ma być czujnik położenia wałka rozrządu. Mam 2 czujniki na kablu który od czego

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=11_0156&hg=11&fg=10
pierwszy to część nr 11 od czego to jest

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=11_2683&hg=11&fg=10
druga to numer 6 i od czego ona z kolei jest i którą mam sobie sprawdzić?Co? chyba tą drugą tak??
Zapisane
rapanu
Gość
« Odpowiedz #8 : 26 Listopad 2007, 00:27 »

oj  Smutny myslalem ze tylko ja mam takie cyrki w silniczku po swapie ale widze ze niejestem sam w walce z tym problemem.ja coprawda niesprawdzalem jeszcze pompy paliwowej sonde juz wymienilem bo mi padla ale jednak problem dalej jest obiaw jest natyle dziwny ze wyglada to tak jakby niewiem przez momet silnik niedostawal wystarczajaco paliwa bo popszegazowaniu jest oki drazniaca sprawa.moze w serwisie bmw na orginalnym kompie cos wykryja Smutny jesli ktos was rozwiarze ten problem to prosze piszcie a napewno nam pomozecie
Zapisane
maniek87

Offline Offline

Wiadomości: 151


Jest 1.6 e36, a w planach e34...


« Odpowiedz #9 : 26 Listopad 2007, 00:45 »

W tym tygodniu zatankuje lepszej benzyny na shellu i zobacze co bedzie , moze to poprostu kiepskie paliwo...
Problemy w moim aucie zaczely sie  po zatankowaniu na orlenie...
Zapisane

"Ziom Miejmy Pewność, Że Kiedyś Nas Odwiedzi Władek Jagiełło I będzie Tego Pełno"

"Witaj w krainie gestów, tu rządzi Kozakiewicz...."
rapanu
Gość
« Odpowiedz #10 : 26 Listopad 2007, 00:58 »

co do paliwa to cos w tym jest ja wykonczylem filtr na paliwie z bp ewidentnie woda w paliwie teraz tankuje na malej prywatnej staci ale ma niezly przerob paliwa i ciagle swierze tak ze nienarzekam raczej normalne paliwo cho nipowiem ze na zagranicznym bylo lepiej.dziwne czym ruzni sie niemieckie 95 od polskiego?
Zapisane
Shogo

Offline Offline

Wiadomości: 399


e30 318is


« Odpowiedz #11 : 26 Listopad 2007, 01:41 »

Ja wam od razu odpowiem czy to paliwo.... NA PEWNO NIE Niezdecydowany ja tankuje zawsze na Shelu i tylko 95 V-power albo od czasu do czasu Racing żeby mi przeczyściło układ wiec na byle czym nie jeżdze ale zawsze możecie sprawdzić. Tak czy inaczje czekam na pomoc w sprawie tych czujników co podałem wyżej w poście.
Zapisane
Shogo

Offline Offline

Wiadomości: 399


e30 318is


« Odpowiedz #12 : 27 Listopad 2007, 15:10 »

Cały czas czekam pomoże mi ktoś i powie co to za czujniki podane wyżej w linkach?Co? Każda odpowiedź jest ważna bo kurde szukałem tego w książkach ale nie mogę sie doszukać nigdzie bo o m42 jest mało info.
Zapisane
Woytas
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 8.362


E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)


« Odpowiedz #13 : 27 Listopad 2007, 17:45 »

Etk nr11 to generator impulsów czyli czujnik wałka a nr6 to z tłumaczenia wychodzi "cyngiel kontaktowy" jak mam to rozumieć nie wiem sam.
Zapisane

rapanu
Gość
« Odpowiedz #14 : 28 Listopad 2007, 01:31 »

widze ze walczymy z tym problemem ja mam zamiar w tym tygodniu podjechac na kompa moze mi cos wyszukaja choc dzis auto po wczorajszej wymianie termostatu  odziwo nieszalalo zapalalo i chodzilo tak samo jak bylo zimne jak i cieple,zaowarzylem jednak jedna rzecz ze jak rano odpalam zimne auto to po przekreceniu stacyjka najpier wyraznie slysze jak pompa tloczy paliwo i jak odpale silnik to najpierw skoczy na powiecmy 1500 obrotow ale zaraz sie normalizuje jak skolei odpalam nagrzany silnik to nieslychac jak pompa tloczy wpierw paliwo no i silnik przy rozruchu niewskakuje na takie obroty.macie podobnie?
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.18 sekund z 23 zapytaniami.