KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
20 Sierpień 2014, 14:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: BMW E36 PODSWIETLENIE KONSOLI  (Przeczytany 3155 razy)
cameleon
Gość
« : 29 Styczeń 2007, 00:23 »

JAK WYMIENIC WSZYSTKIE ZAROWECZKI PODSWIETLENIA :przelacznikow ogrzewania,wlacznika swiatel mijania i halogenow,popielniczki przod i tyl ?JAK DEMONTOWAC TO WSZYSTKO ZEBY BYLO DOBRZE I LATWO TO ZROBIC
Zapisane
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #1 : 29 Styczeń 2007, 00:30 »

O ja jego... za duzo pisania men. Po prostu odkrecasz te wszystkie plastiki z pulpitu (srubki pod pokretlami a te sciagasz normalnie je ciagnac do siebie), przy swiatlach to chyba musisz caly przelacznik wyciagnac a zapalniczki to masz przy kazdej po dwie srubki pod kieszonkami na popiol. To tak w skrocie, ja tez wszystkie wymienialem a nawet te w przelacznikach od szyb i proponuje Ci zalozyc wszedzie diody LED dyfuzyjne (takie wklesla), bo sa prawie wieczne i sie nie nagrzewaja! Jak bedziesz mial jakies problemy to pisz.
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
cameleon
Gość
« Odpowiedz #2 : 29 Styczeń 2007, 12:19 »

dzieki poprobuje
Zapisane
LBC
Gość
« Odpowiedz #3 : 29 Styczeń 2007, 18:05 »

Zeby wyjac wlacznik swiatel to trzeba odkrecic srubke, ktora jest od dolu pod wlacznikiem. Trzeba zanurkowac Uśmiech
Zapisane
cameleon
Gość
« Odpowiedz #4 : 29 Styczeń 2007, 21:46 »

dzieki za porade juz wszystko jest ok porobione i podswietlone dzieki dobry fachowiec polecam
Zapisane
kuba108

Offline Offline

Wiadomości: 206

e34 525i touring e32 730i


« Odpowiedz #5 : 30 Styczeń 2007, 21:43 »

 a czemu chcesz wymieniać wszystkie???  bo u mnie tez nie swieci kokpit ale nie wiem czemu i nie szukałem nawet.. ale szczerze to nawet mi do głowy nie przyszło zeby wszystkie zarówy sprawdzac a co dopiero zmieniać hehe.. pzdr i powodzenia
 Uśmiech
Zapisane
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #6 : 30 Styczeń 2007, 23:21 »

Kuba nie wiem jaki masz woozek ale co do kokpitu w E36 to panel ogrzewania/klimy (manual) ma tylko jedna zarowke i wystarczy zdjac pokretla i odkrecic wierzchni panel zeby sie do niej dostac. Mysle, ze to nie wiele pracy a naprawde duzo zmienia w wygladzie i ulatwia zycie Mrugnięcie
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
rednosek

Offline Offline

Wiadomości: 173


było E36 316i jest E34 525i


« Odpowiedz #7 : 31 Styczeń 2007, 17:00 »

napiszcie jeszcze, jak wymienić żarówki pod zegarami, tylko łopatologicznie krok po kroku, jak to odkręcić i w ogóle
Zapisane

GG 329654
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #8 : 31 Styczeń 2007, 21:06 »

Oj kurcze licznika to ja nie rozbierałem ale to tez pewnie nic trudnego, musisz tylko odkrecic wszystkie plastiki wkolo zegarow i bedzie jak na talezu gdzie sa srubki itp. Dobrze jest tez zdjac pod kierownica panele bo tam tez mozna cosik dojrzec. Nie wiem jak ze wszystkimi podlaczeniami kabli ale to mozna wyczaic ze zdjec na allegro  Uśmiech aukcja numer 159352172. Jak widac z przodu sa dwie srubki na gorze i widac je bez zadnego rozbierania plastikow a z tylu sa 3 kostki i kilkanascie zarowek. Mrugnięcie
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
kuba108

Offline Offline

Wiadomości: 206

e34 525i touring e32 730i


« Odpowiedz #9 : 31 Styczeń 2007, 21:12 »

Barti mam e32 730 i nie Swieci mi juz nic oprócz przełączników szyb i wyświetlacza pod licznikiem, to chyba jakaś wieksza akcja niz zarówki bezpieczniki całe Niezdecydowany
Zapisane
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #10 : 31 Styczeń 2007, 21:20 »

Nie koniecznie. Jak ja kupilem swoja E36 to swiecil tylko caly licznik i otwieranie szyb przy tylnych drzwiach!! Reszta (konsola srodkowa, swiatla, szyby przod/tyl dwie zapalniczki) mialy spalone zarowki!! Po prostu prawdz jedna z tych zarowek i jak bedzie spalona to znaczy ze reszta pewnie tez.
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
rednosek

Offline Offline

Wiadomości: 173


było E36 316i jest E34 525i


« Odpowiedz #11 : 31 Styczeń 2007, 23:16 »

Dzięki za wskazówki. Jutro spróbuję to zrobić, choć będzie to moja pierwsza w życiu tak skomplikowana samodzielna akcja naprawcza, ale mam nadzieję, że się uda Uśmiech mam nadzieję, że takie żaróweczki można kupić na stacji benzynowej.
I jeszcze jedno: fajną zabawę miałam wczoraj na spotkaniu klubu, dzięki za możliwość spróbowania sił w śniegu Uśmiech
Zapisane

GG 329654
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #12 : 31 Styczeń 2007, 23:40 »

Jesli mozna rednosek.
Jak bedziesz pytala o te zarowki to oznaczenie maja T5/R5 i maja 3 rodzaje mocy (swiecenia) 1,2W, 1,5W i 2W. Moja rada to kup na Allergo diody bo zuzywaja znikoma ilosc energii, nie przepalaja sie i co najwazniejsze nie nagzrewaja sie!

Do wyboru do koloru np:
http://moto.allegro.pl/item161634611_diody_do_zegarow_do_zegarow_t5_1_2_2_w_oryginal_.html
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
rednosek

Offline Offline

Wiadomości: 173


było E36 316i jest E34 525i


« Odpowiedz #13 : 1 Luty 2007, 22:04 »

Próbowałam się dostać pod te zegary, ale mi się nie udało. Nie dałam rady odkręcić oslon, strasznie pochowane te śrubki, kilka odkręciłam, ale dalej coś trzymało. Tą plastikową osłonę spod kierownicy tez odkręcić? To nie może być przecież aż tak skomplikowane, no...
Zapisane

GG 329654
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #14 : 1 Luty 2007, 23:54 »

Jak odkrecisz te srubki na gorze licznika, to powinien troce sie wysunac i wtedy musisz siegnac os spodu reka i odlaczyc kostki. Nie wyciagalem to dokladnie nie wiem ale z tego co ogladalem, to tak powinien wyjsc.
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
Millaka
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6.333


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #15 : 1 Luty 2007, 23:59 »

Chyba trzeba jeszcze kierownice zdjac, to nie trzeba bedzie reki wciskac Niezdecydowany
Zapisane
rednosek

Offline Offline

Wiadomości: 173


było E36 316i jest E34 525i


« Odpowiedz #16 : 2 Luty 2007, 00:11 »

Naprawdę nikt tego nie robił? Jutro odkręcę wszystko co sie da Uśmiech ale w razie czego spodziewajcie się postu z adresem gdzie stoję i czekam na pomoc w zamontowaniu wszystkiego z powrotem. Chcę sprawdzić, ile mam kupic tych diod,  potem będę musiala jeszcze raz powtórzyć tą operację, żeby je pozakładać. Chciałam przed wtorkiem zdążyć... Ale muszę, po prostu muszę zrobić to sama, nie w warsztacie. Jutro koło południa biorę się do pracy, mam nadzieję, że ktos jes
Zapisane

GG 329654
rednosek

Offline Offline

Wiadomości: 173


było E36 316i jest E34 525i


« Odpowiedz #17 : 2 Luty 2007, 00:12 »

Przepraszam, za wcześnie włączyłam enter. Mam nadzieję, że ktos jeszcze mi cos napisze na temat wyjęcia tego ustrojstwa.
Zapisane

GG 329654
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #18 : 2 Luty 2007, 00:21 »

Do samego podswietlania potrzebne sa 3 zarowki takie jak do oryginalnych postojowek z przodu. A wszystkie wskazniki maja takie malutkie z plastikowa srubka z tylu Uśmiech
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
MICHAŁ A.
Super Moderator
*****
Offline Offline

Wiadomości: 9.351


325i '88


WWW
« Odpowiedz #19 : 2 Luty 2007, 15:16 »

Do samego podswietlania potrzebne sa 3 zarowki takie jak do oryginalnych postojowek z przodu. A wszystkie wskazniki maja takie malutkie z plastikowa srubka z tylu Uśmiech

Zgadza się 3 sztuki ale UWAGA !!! tylko 3 Watowe a te z wkładką są 1,2 W z wyjątkiem podświetlenia wyświetlacza przebiegu w nowszych zegarach 1,5 W
Zapisane

GG 6566892   Chcesz mieć stronę www ? --> http://www.artegatto.eu/

BOA

Offline Offline

Wiadomości: 166


GDAŃSK E46 2000r 320d


« Odpowiedz #20 : 3 Luty 2007, 18:49 »

Witam. Ja zdejmowałem u siebie zegary ponieważ chciałem zmienić podświetlenie na inny kolor ale zwątpiłem i zmienie sobie tarcze na tarcze ingilo..
O ile pamietam to pierw odkręciłem kierownice , potem zdjełem cała osłone dolna od kierowcy a także tą osłone stacyjki. Nastepnie  musisz włożyć reke i od tyłu wysunąć konsole, i nastepnie bedziesz miał dojscie do przewodów konsoli które trzeba odczepić ( jak pamietam to  były trzy wiązki) No i trzeba odkrecic jeszcze srubke mocujaca konsole do deski rozdzielczej.
                   Pozdrawiam
Zapisane

Nieważne czym jeźdźić ale ważne jak jeźdźić...
felix666

Offline Offline

Wiadomości: 54


E-30&E-36--RED


« Odpowiedz #21 : 3 Luty 2007, 19:55 »

witam,ostatnio wyciagalem-sa dwa wkrety mocujace,gdy je wykrecisz podwazasz delikatnie konsole od gory do siebie i wysuwasz ja  bez problemu,kierownice opuszczasz na sam dol,z tylu sa 3 kostki-2 takie samei jedna mala,one sa na blokadzie wiec musisz nacisnac z tylu kostki zabek i podnosisz blokade do gory,jesli masz to zrobione przesun zegary w prawo i wyciagniesz je naciskajac kierownice do dolu-mozesz sciagnac kierownice-obudowa jest na 5 lub 6 wkretach tam jest tez blokada ale niewiem gdzie,ja sciagnalem fartem podwazajac delikatnie z kazdej strony-gotowe.musze powiedziec ze mialem z tym sciaganiem problem.zwlaszcza z odpieciem blokady w kostkach.powodzenia.felix
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.218 sekund z 23 zapytaniami.